Tzn. Swiatla przeciwmgielne pelnią funkcje stopu :wink:
[O2] Tryb skandynawski - kilka pytań przed...
Zwiń
X
-
Tylne światła przeciwmgielne, jako dodatkowe światła stopu? Rozumiem w Skandynawii, ale u nas? Szczerze pisząc, jakbym zobaczył taką Octę, której kierownik trzyma w korku (na wszelki wypadek) nogę na hamulcu i w dodatku byłby to deszczowy wieczór, to nie wiem czy nie doznałbym syndromu Mad-Maxa...Mądry Polak po ©kodzie...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftTrzeba by zmierzyc napiecie, druga sprawa to dziala to tylko jak sa swiatla z automatu ustawione, bo przelaczenie uruchamia znow pelne napiecie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez shadofernando, światła nie są sterowane wielkością napięcia tylko PWM.
A w ogóle to strasznie fajne jest to modzenie VAGiem Po przekroczeniu 15km/h zameczki mi strzelają :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KlauzeroZ rozwiązań, które uaktywnił mi Maicroft bardzo mile zaskoczyło mnie podświetlenie tylko radia (do ustawienia w samym radiu, ale włączenie skandynawskiego nic w tej kwestii nie zmienia)PZDR
Tomek
Komentarz
-
-
podgrzewam kotleta .. bo w koncu niewiem czy ktos to robil.. mam wersje skandynawska wlaczona mam wlaczone doswietlanie zakretow ... chcialbym aby doswietlanie wlaczalo sie w momecie przekrecenia wajchy na mijania a nie tak jak mam teraz czyli z pozycji 0 ... Panowie moje pytanie Da Rade???????????
Komentarz
-
-
andriu21tg, ja mogę się tylko spytać, czy "da radę" zrobić tak, jak piszesz, że masz w tej chwili? Jeśli zakodujesz sterownik wedle opisu z tego wątku, to powinno być tak, jak chciałbyś, aby było. Pozycja 0 - światła, bez doświetlania zakrętów i oświetlenia wskaźników... pozycja "światła mijania" - światła, podświetlenie i doświetlenie.Mądry Polak po ©kodzie...
Komentarz
-
-
Pozwoliłem sobie odświeżyć temat. W związku z tym mam pytanie:
1) Czy tryb amerykański jest w Polsce dozwolony?
2) Jeśli tak czy jest możliwość by włączał się on nie w pozycji 0 "zero" przełącznika świateł, a w pozycji nr 1 (automatyczne włączenie świateł - czujnik zmierzchu)
3) Czy można włączyć tryb amerykański z obniżoną jasnością np. 80%, 90% jasności?
Komentarz
-
-
gradek,
1) temat poruszany dużo razy - wpisz w wyszukiwarce "tryb amerykański" i znajdziesz dużo wątków w tej kwestii
2) nie trenowałem tego. W O2 FL jest opcja w kodowaniu, która się nazywa "DZIENNE TYLKO W POZYCJI AUTO" - w 'starej' O2 przeglądnąłem teraz kodowanie i czegoś takiego nie ma, ale mam pewien pomysł, który można sprawdzić.
3) zdecydowanie tak - nawet w skandynawskim można ustawić moc świecenia świateł.
Ja mam włączony amerykański, ale w ten sposób, że świecą mi się przeciwmgielne (moc 55%) :-) bez przednich postojowych. Z tyłu też ciemno :-) Zdecydowanie nielegalne z powodu braku homologacji na lampy dzienne, ale zamontowałem 1'go sierpnia w normalnych lampach żarówki OSRAM NIGHT BREAKER - zobaczymy ile pojeżdżę na nich oszczędzając je w dzień Poza tym zrobiłem już z tym jakieś 3000-4000km i minąłem wiele radiowozów przy drodze i nikt mi nie zwrócił uwagi. Pewnie przyzwyczajeni (albo nauczeni), że w SKODACH są takie właśnie dzienne :-)Pozdrawiam,
Michał
Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kropeckgradek,
1) temat poruszany dużo razy - wpisz w wyszukiwarce "tryb amerykański" i znajdziesz dużo wątków w tej kwestii
Narazie mam ustawione w trybie amerykańskim przednie reflektory, nie tak jak u ciebie halogeny.
Zamieszczone przez kropeck2) nie trenowałem tego. W O2 FL jest opcja w kodowaniu, która się nazywa "DZIENNE TYLKO W POZYCJI AUTO" - w 'starej' O2 przeglądnąłem teraz kodowanie i czegoś takiego nie ma, ale mam pewien pomysł, który można sprawdzić.
Zamieszczone przez kropeck3) zdecydowanie tak - nawet w skandynawskim można ustawić moc świecenia świateł.
Komentarz
-
-
gradek:
1) w największym skrócie - wszystkie O2FL z lampami pod zderzakami jeżdżą właśnie na tym trybie amerykańskim.
2) to tylko pomysł, który mogę sprawdzić tylko na żywo, bo nie mam nawet 1% pewności, że zadziała - poza tym opis funkcji nie sugeruje niczego, co by wskazywało na działanie w trybie auto - ale generalnie chodzi o "Driving assistant light" - poszukaj czegoś takiego i sprawdź co się stanie jak sobie to uruchomisz.
3) Wpisujesz w polu "Daytime Running Light Dimming" (co oznacza "przyciemnienie świateł do jazdy dziennej") wartość, która Cię interesuje, czyli np. 80% Standardowo jest 92%
Skoro jesteś świeży, to polecam ściągnięcie instrukcji obsługi VCDS'a ze strony vcds.pl - ja załapałem obsługę programu w kilkanaście minut posiadówy w aucie.Pozdrawiam,
Michał
Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gradekPozwoliłem sobie odświeżyć temat. W związku z tym mam pytanie:
1) Czy tryb amerykański jest w Polsce dozwolony?
.........
Jeżeli natomiast świecą się światła mijania to zgodnie z zapisem wspomnianego Rozporządzenia (tabela - wiersz 2) "3) włączenie świateł mijania nie jest możliwe, jeżeli nie są włączone światła pozycyjne, z wyjątkiem krótkotrwałego włączania światła jako ostrzegawczego sygnału świetlnego".
A zatem tryb amerykański (światła mijania) póki co odpada.MINT
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez embaZamieszczone przez gradekPozwoliłem sobie odświeżyć temat. W związku z tym mam pytanie:
1) Czy tryb amerykański jest w Polsce dozwolony?
.........
Jeżeli natomiast świecą się światła mijania to zgodnie z zapisem wspomnianego Rozporządzenia (tabela - wiersz 2) "3) włączenie świateł mijania nie jest możliwe, jeżeli nie są włączone światła pozycyjne, z wyjątkiem krótkotrwałego włączania światła jako ostrzegawczego sygnału świetlnego".
A zatem tryb amerykański (światła mijania) póki co odpada.Pozdrawiam,
Michał
Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)
Komentarz
-
Komentarz